vrijdag 5 juni 2020

Het gaat nu echt gebeuren




Herstart
Bijna een jaar na het afronden van de opleiding Kinderboeken schrijven aan de Schrijversacademie is het dan eindelijk zover. Dani Knip Mystery-vlogster laat zich niet meer opzij zetten. 


Geen excuses meer
Geen excuses meer. Geen schrijfontwijkend gedrag meer. Geen studies of examens die ‘even’ voor gaan meer. En ook geen volle kalender met sociale verplichtingen meer. Zo, dat klinkt goed. Mijn to-do-lijstje ligt klaar en met stip op 1: DANI KNIP SCHRIJVEN!!!!

In de praktijk
Nu de praktijk van vandaag:

  •       Uitgeslapen
  •        Cross-stitch op mijn telefoon gespeeld
  •        Een oproep op Facebook en Linkedin gezet voor een logo-ontwerper
  •        Een mail uitgestuurd voor het laten maken van een website
  •        Via messenger met mijn schrijfvriendin Anne gekletst
  •        Mijn jaarplannen bijgewerkt (zo veel plannen, zo weinig tijd)
  •       Een blog geschreven
  •        Bedacht wat ik wil eten (spinazie met kip)
  •        Bedacht dat ik manlief wat bij de McD laat ophalen in plaats van die spinazie met kip
Tijd voor Dani Knip dus
Maar dan is nu het moment toch echt daar om te gaan schrijven. Logo’s en websites zijn leuk, maar schrijven is tien keer leuker. En daarom is het fijn dat je dat soort werk aan anderen kunt uitbesteden. Zij de lasten en ik de lusten. Tijd voor Dani Knip dus. 

Wordt vervolgd ...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijven is een hele Showbusiness

There’s no business like show business Wat zou het heerlijk zijn om alleen maar met schrijven bezig te zijn. Om gewoon aan mijn bureau ...