zondag 14 juni 2020

Het aftellen is begonnen

Blij ei
Hoeveel adrenaline kan een nieuwe website opwekken? Ik stuiter het hele weekend al rond als een blij ei. Afgelopen zaterdag heeft mijn Virtual Assistant Jeannette Remigius van VA-Remisupport mij een blik op mijn website-in-wording gegeven en wat een verrassing was dat. De look-and-feel van mijn nieuwe site overtreft in álles mijn verwachtingen. 

Compleet anders en zo veel beter
Als digibeet heb ik netjes mijn huiswerk gedaan om goed beslagen ten ijs te komen wat betreft indeling, stijl en uiterlijk van de site. Met deze informatie is Jeannette aan de slag gegaan en heeft ze een geheel bij mij passende opzet gemaakt. Compleet anders dan ik in gedachten had en zo veel beter. 



Logo
Nu was ik al lichtelijk aan het stuiteren, omdat eerder deze week Jens de Koster van Idento een heel mooi logo voor mij heeft ontworpen. Hij heeft mijn voorkeur voor de klassieke stijl in een fris en hip jasje gegoten. De kleur die Idento in het logo heeft gebruikt past perfect bij de primaire kleur van mijn site. Zo komen alle puzzelstukjes op hun plaats en verschijnt er al bijna een compleet plaatje. 

Preview
Een nieuwe website ziet er natuurlijk een stuk aantrekkelijker uit wanneer content op staat. Vandaag heb ik dan ook een stukje voor het colofon geschreven en voor op de home-page een stukje over mijn huidige project Dani Knip Mystery-vlogster (werktitel). Op de nieuwe site kun straks je ook een aantal fragmenten als preview lezen van dit spannende kinderboek.

Het aftellen is begonnen
Nu nog een aantal professionele auteursfoto’s laten schieten en dan is het feest compleet. Ik had nooit kunnen dromen dat het er allemaal zo echt uit zou zien. Het geeft me een goede steun in de rug en een stok achter de deur om Dani Knip tot leven te wekken. Voor zowel de website als voor de geboorte van Dani is het aftellen begonnen. 

Tel je mee?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijven is een hele Showbusiness

There’s no business like show business Wat zou het heerlijk zijn om alleen maar met schrijven bezig te zijn. Om gewoon aan mijn bureau ...